Slican CCT-1668
Centrale Slican CCT-1668 to produkty o wysokiej jakości i wyrafinowanych możliwościach. Podstawowe założenia projektu to:
- minimalizacja kosztów połączeń dzięki systemowi automatycznego kierowania ruchem (AKR)
- maksymalna kontrola i redukcja kosztów rozmów prywatnych poprzez system kredytów kwotowych i kont abonenckich
- maksymalne uproszczenie obsługi centrali
- czytelny intuicyjny interfejs graficzny programu serwisowego
- zintegrowany system telefonii internetowej VolP
- zgodność protokołów sieciowych pozwalająca wykorzystać istniejące aplikacje CTI
- zachowanie korzystnych relacji cenowych
Elastyczna modułowa konstrukcja centrali zapewnia jej skalowalność, co pozwala łatwo dostosować ją do potrzeb każdego użytkownika. Centrala Slican CCT-1668 to najlepsze rozwiązanie dla Klienta, którego interesuje uzasadniony technicznie i ekonomicznie zakup nowoczesnego markowego produktu.
Cechy wyróżniające:
- Prezentacja numeru dzwoniącego z linii miejskich ISDN i analogowych na wyświetlaczach telefonów analogowych, telefonów systemowych i w programie telefon CTI
- Programowe zapowiedzi słowne
- Zintegrowany modem zdalnego zarządzania V.34
- Programowanie aparatu systemowego z PC przez LAN lub PC
Funkcjonalność AKR (Automatyczne Kierowanie Ruchem):
- LCR – automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej: użytkownik wybiera jedynie żądany numer, a centrala znajduje najtańsze dostępne w danej chwili połączenie np. przez Bramkę GSM, VolP, Centrex, czy inną sieć (resortową)
- Jeżeli wymagane jest wybranie prefixu przy połączeniach – centrala wybierze go zgodnie z ustawieniami, użytkownik nie musi się o to martwić
- Jeżeli użytkownik korzysta z tzw. dostępów dodzwanianych – centrala wybiera numer dostępowy, czeka na zgłoszenie i automatycznie „dobiera” żądany numer
- Numery skrócone – centrala łączy go np. z oddziałem za pomocą ustalonego medium, bądź z numerami skróconymi (działanie podobne do książki telefonicznej)
- Kierowanie ruchu wychodzącego w zależności od pory dnia oraz dnia tygodnia
- Szybka Analiza Cyfr tzw.: „automatyczne zero na miasto” – centrala „w locie” analizuje wybierane cyfry i kieruje połączenie albo do wewnątrz, albo na miasto za pomocą LCRa. Ta funkcja jest bardzo wygodna – telefonem posługujemy się jak aparatem końcowym
- Łącza awaryjne -w przypadku uszkodzenia najtańszego medium, uprawniony abonent jest skierowany na alternatywny port wyjściowy
- Zróżnicowane przekierowania wywołań w zależności od pochodzenia wywołania (wszystkie, miejskie, wewnętrzne, z zawieszoną rozmową) oraz definiowana przez użytkownika liczba dzwonków
Łącza
- Trakt E1 ISDN (30B+D)
- Cyfrowe łącza miejskie ISDN (2B+D) S0
- Analogowe łącza miejskie ASS, FSK (CLIP)
- Cyfrowe łącza wewnętrzne ISDN (2B+D) S0
- Cyfrowe linie systemowe Up0
- Analogowe linie wewnętrzne FSK(CLIP)
Oprogramowanie
- ConfigMAN-system programowania central z rodziny CCT
- BillingMAN-zaawansowany system taryfikacji rozmów
- BillingMAN.plus-analiza graficzna ruchu telefonicznego
- MultiMAN – system zarządzania centralami
- TelefonCTI – telefonia wspomagana komputerowo
- TelefonCTI.plus- telefonia wspomagana komputerowo z rejestracją i archiwizacją rozmów
- SerwerCTI – oprogramowanie serwera dla aplikacji klientów CTI
Funkcje
- Pełna automatyzacja ruchu przychodzącego w konfiguracji MSN i DDI zapewnia bezpośrednie wybieranie z „miasta” numerów wewnętrznych
- System niezależnie od realizacji bezpośredniego ruchu automatycznego ISDN-DDI, oferuje system DISA w ruchu przychodzącym, pozwalający na realizację wybierania pośredniego za pomocą DTMF, centrala może obsłużyć do 9 niezależnych modułów zapowiedzi
- Klasy dostępu abonentów, pozwalają efektywnie wykorzystać istniejące dostępy do sieci publicznej, np. inicjując połączenia wychodzące abonenci o wysokim priorytecie mają przydzieloną większą liczbę translacji; zaś abonenci, którzy nie potrzebują takich przywilejów mogą ustawić się w kolejce, w ruchu wychodzącym. Pozwala to uniknąć nadmiarowej ilości dostępów publicznych i obniżyć koszty eksploatacji
- Kategorie uprawnień – każdy użytkownik może mieć określoną kategorię uprawnień do wybierania numerów na mieście, w zależności od trybu pracy centrali (dzień, noc, połączenia prywatne)
- Limity kwot za połączenia – każdy abonent może mieć zdefiniowaną kwotę po osiągnięciu, której zostanie zablokowane jego konto lub aparat
- Transfer połączeń (z muzyką słyszaną przez oczekującego) z oferowaniem rozmowy lub bez
- Konto – użytkownik wirtualny, zapewnia możliwość dużego zróżnicowania uprawnień abonentów korzystających z tego samego aparatu
- Scenariusze wywołań grupowych – programowanie grupowych wywołań zorientowane na potrzeby klienta (w tym definiowanie długości kolejek), umożliwia tworzenie rozwiązań typu CallCenter
- Funkcje hotelowe (automatyczne budzenie) oraz współpraca z programami hotelowymi czynią centralę idealną do tego typu zastosowań
- Rodzina Otwartych Protokołów CTI (CTIP, USRP, SNRP, HOTELP, OKCP) – umożliwia w prosty sposób dostosowanie istniejących systemów informatycznych do współpracy z CCT-1668
Wybosażenie
- Modem zdalnego zarządzania centralą
- Wyposażenie DTMF na liniach miejskich i wewnętrznych
- Moduł Ethernet LAN z programem SerwerCTI
- Bufor o pojemności do 100 000 zdarzeń
- System zasilania awaryjnego z akumulatorami (L,EU)
- Odbiornik impulsów 16 kHz („teletaksa”)
Telefony i inne urządzenia
- Telefony systemowe Slican (CTS-202)
- Dowolne aparaty, terminale zgodne z Euro-lSDN
- Dowolne, tradycyjne urządzenia telefoniczne (DTMF lub Impulsowe)
- Systemy DECT
- Komputery w sieci lokalnej z aplikacją Slican CTI-Telefon
- Bramki telefonii komórkowej GSM
- Bramy VolP
- Bramofony Slican BRF