Slican CCT-1668

Centrale Slican CCT-1668 to produkty o wysokiej jakości i wyrafinowanych możliwościach. Podstawowe założenia projektu to:

  • minimalizacja kosztów połączeń dzięki systemowi automatycznego kierowania ruchem (AKR)
  • maksymalna kontrola i redukcja kosztów rozmów prywatnych poprzez system kredytów kwotowych i kont abonenckich
  • maksymalne uproszczenie obsługi centrali
  • czytelny intuicyjny interfejs graficzny programu serwisowego
  • zintegrowany system telefonii internetowej VolP
  • zgodność protokołów sieciowych pozwalająca wykorzystać istniejące aplikacje CTI
  • zachowanie korzystnych relacji cenowych

Elastyczna modułowa konstrukcja centrali zapewnia jej skalowalność, co pozwala łatwo dostosować ją do potrzeb każdego użytkownika. Centrala Slican CCT-1668 to najlepsze rozwiązanie dla Klienta, którego interesuje uzasadniony technicznie i ekonomicznie zakup nowoczesnego markowego produktu.

Cechy wyróżniające:

  • Prezentacja numeru dzwoniącego z linii miejskich ISDN i analogowych na wyświetlaczach telefonów analogowych, telefonów systemowych i w programie telefon CTI
  • Programowe zapowiedzi słowne
  • Zintegrowany modem zdalnego zarządzania V.34
  • Programowanie aparatu systemowego z PC przez LAN lub PC

Funkcjonalność AKR (Automatyczne Kierowanie Ruchem):

 

  • LCR – automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej: użytkownik wybiera jedynie żądany numer, a centrala znajduje najtańsze dostępne w danej chwili połączenie np. przez Bramkę GSM, VolP, Centrex, czy inną sieć (resortową)
  • Jeżeli wymagane jest wybranie prefixu przy połączeniach – centrala wybierze go zgodnie z ustawieniami, użytkownik nie musi się o to martwić
  • Jeżeli użytkownik korzysta z tzw. dostępów dodzwanianych – centrala wybiera numer dostępowy, czeka na zgłoszenie i automatycznie „dobiera” żądany numer
  • Numery skrócone – centrala łączy go np. z oddziałem za pomocą ustalonego medium, bądź z numerami skróconymi (działanie podobne do książki telefonicznej)
  • Kierowanie ruchu wychodzącego w zależności od pory dnia oraz dnia tygodnia
  • Szybka Analiza Cyfr tzw.: „automatyczne zero na miasto” – centrala „w locie” analizuje wybierane cyfry i kieruje połączenie albo do wewnątrz, albo na miasto za pomocą LCRa. Ta funkcja jest bardzo wygodna – telefonem posługujemy się jak aparatem końcowym
  • Łącza awaryjne -w przypadku uszkodzenia najtańszego medium, uprawniony abonent jest skierowany na alternatywny port wyjściowy
  • Zróżnicowane przekierowania wywołań w zależności od pochodzenia wywołania (wszystkie, miejskie, wewnętrzne, z zawieszoną rozmową) oraz definiowana przez użytkownika liczba dzwonków

 

Łącza

  • Trakt E1 ISDN (30B+D)
  • Cyfrowe łącza miejskie ISDN (2B+D) S0
  • Analogowe łącza miejskie ASS, FSK (CLIP)
  • Cyfrowe łącza wewnętrzne ISDN (2B+D) S0
  • Cyfrowe linie systemowe Up0
  • Analogowe linie wewnętrzne FSK(CLIP)

Oprogramowanie

  • ConfigMAN-system programowania central z rodziny CCT
  • BillingMAN-zaawansowany system taryfikacji rozmów
  • BillingMAN.plus-analiza graficzna ruchu telefonicznego
  • MultiMAN – system zarządzania centralami
  • TelefonCTI – telefonia wspomagana komputerowo
  • TelefonCTI.plus- telefonia wspomagana komputerowo z rejestracją i archiwizacją rozmów
  • SerwerCTI – oprogramowanie serwera dla aplikacji klientów CTI

Funkcje

  • Pełna automatyzacja ruchu przychodzącego w konfiguracji MSN i DDI zapewnia bezpośrednie wybieranie z „miasta” numerów wewnętrznych
  • System niezależnie od realizacji bezpośredniego ruchu automatycznego ISDN-DDI, oferuje system DISA w ruchu przychodzącym, pozwalający na realizację wybierania pośredniego za pomocą DTMF, centrala może obsłużyć do 9 niezależnych modułów zapowiedzi
  • Klasy dostępu abonentów, pozwalają efektywnie wykorzystać istniejące dostępy do sieci publicznej, np. inicjując połączenia wychodzące abonenci o wysokim priorytecie mają przydzieloną większą liczbę translacji; zaś abonenci, którzy nie potrzebują takich przywilejów mogą ustawić się w kolejce, w ruchu wychodzącym. Pozwala to uniknąć nadmiarowej ilości dostępów publicznych i obniżyć koszty eksploatacji
  • Kategorie uprawnień – każdy użytkownik może mieć określoną kategorię uprawnień do wybierania numerów na mieście, w zależności od trybu pracy centrali (dzień, noc, połączenia prywatne)
  • Limity kwot za połączenia – każdy abonent może mieć zdefiniowaną kwotę po osiągnięciu, której zostanie zablokowane jego konto lub aparat
  • Transfer połączeń (z muzyką słyszaną przez oczekującego) z oferowaniem rozmowy lub bez
  • Konto – użytkownik wirtualny, zapewnia możliwość dużego zróżnicowania uprawnień abonentów korzystających z tego samego aparatu
  • Scenariusze wywołań grupowych – programowanie grupowych wywołań zorientowane na potrzeby klienta (w tym definiowanie długości kolejek), umożliwia tworzenie rozwiązań typu CallCenter
  • Funkcje hotelowe (automatyczne budzenie) oraz współpraca z programami hotelowymi czynią centralę idealną do tego typu zastosowań
  • Rodzina Otwartych Protokołów CTI (CTIP, USRP, SNRP, HOTELP, OKCP) – umożliwia w prosty sposób dostosowanie istniejących systemów informatycznych do współpracy z CCT-1668

Wybosażenie

  • Modem zdalnego zarządzania centralą
  • Wyposażenie DTMF na liniach miejskich i wewnętrznych
  • Moduł Ethernet LAN z programem SerwerCTI
  • Bufor o pojemności do 100 000 zdarzeń
  • System zasilania awaryjnego z akumulatorami (L,EU)
  • Odbiornik impulsów 16 kHz („teletaksa”)

Telefony i inne urządzenia

  • Telefony systemowe Slican (CTS-202)
  • Dowolne aparaty, terminale zgodne z Euro-lSDN
  • Dowolne, tradycyjne urządzenia telefoniczne (DTMF lub Impulsowe)
  • Systemy DECT
  • Komputery w sieci lokalnej z aplikacją Slican CTI-Telefon
  • Bramki telefonii komórkowej GSM
  • Bramy VolP
  • Bramofony Slican BRF

CCT-1668.S
CCT-1668.L
CCT-1668.EU
Liczba portów
do 32
do 88
do 88
Porty ISDN BRA
do 6
do 6
do 6
Trakt ISDN PRA
nie
tak
tak
Zasilanie
~230 V; 50 Hz; <60 VA
~230 V; 50 Hz; <120 VA
~230 V; 50 Hz; <120 VA
Wymiary
250x272x120 mm
412x488x120 mm
19″ x 4U x 225 mm